قلبم را به رایگان می دهم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبانه و آدرس gharibane.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.متشکرم.






به نظرتون تو کدوم یکی از کشور های ذکر شده دموکراسی هست؟

قلبم را به رایگان می دهم ! به شرطی كه اندیشه ام را از آن خود كنی!
 قلبم سالم است! تخلیه كامل! از جنس شیشه ! نفوذی داشته اما فتح نشده !

زمین خورده اما نشكسته! اجاره داده شده اما به هیچ قیمتی نفروخته ام!

( خودمانی بگویم! كسی بهایش را نپرداخت تا بفروشم!) اندیشه هایم !

جزو حراج نیست!





:: بازدید از این مطلب : 1478
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : رضا قربانی
ت : یک شنبه 23 تير 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
faattiiiii در تاریخ : 1392/5/3/4 - - گفته است :
آهای فلانی!یادت باشه کم حوصله است،ظاهرش جدیست،اما دلی دارد که مهربانی اش به وسعت یک اقیانوس است...بد قول نیست،اما گرفتاره،باهاش راه بیا..خسته که بود تنهاش بزار..تو داره،اما صبر کن خودش بعد حرفاشو میگه،اون تموم دنیای منه،نکنه اذیتش کنی؟؟؟؟؟(حرفای دلم بود..)

<-CommentGAvator->
محبوبه در تاریخ : 1392/4/30/7 - - گفته است :
سلام
خوب هستین؟
ممنونم که به وبم سر زدین
امیدوارم موفق باشین

<-CommentGAvator->
faattiii در تاریخ : 1392/4/29/6 - - گفته است :
می بخشم کسانی را که هر چه خواستند
با من ، با دلم ، با احساسم کردند
و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند
و من امروز به پایان خودم نزدیکم ،
پروردگارا. به من بیاموز در این فرصت حیاتم
آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند

<-CommentGAvator->
fattii در تاریخ : 1392/4/25/2 - - گفته است :
سلام چطوری؟خیلی جالب بود..
"ساحل دلت رو به خدا بسپار، خودش قشنگ ترین قایق رو برات می فرسته...


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');