گلچين طنز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبانه و آدرس gharibane.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.متشکرم.






به نظرتون تو کدوم یکی از کشور های ذکر شده دموکراسی هست؟

بعد از کلاس به دختره گفتم جزوه تون رو بدید کپی کنم

کپی بسته بود بهش گفتم من وسیله دارم تو شهر می رم

شمام بیاید که جزوه رو کپی کنم ، اونم گفت می شه دوستام هم بیان ؟

من گفتم شرمنده ماشین من کوپه هستش فقط واسه ۲ نفر هستش !

یهو یه نیش خند زد بعد رفت پیش دوستاشو پچ پچ کرد اومد که بریم

تو راه هی سوال می پرسید که اسمتون چیه و …

دوستاش به فاصله چند قدم قبل از ما می اومدن تا رسیدیم درب دانشگاه و رفتیم نزدیک ماشین

وقتی در وانتو باز کردم قیافه این بشر دیدنی بود یهو دوستاش شروع کردن به خندیدن

منم یهو زدم زیر خنده دختره هم ۲-۳ تا فحش داد جزوشم نداد رفت پیش دوستاش 

منم از خنده داشتم آسفالت خیابونو گاز می زدم.





:: بازدید از این مطلب : 1424
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : رضا قربانی
ت : چهار شنبه 16 مرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
امیـر در تاریخ : 1392/5/18/5 - - گفته است :
یک فیلم کوتاه فوق العاده ویژه برای این ماه !! (حتما خوشتون میاد) :

http://www.aparat.com/v/fNSrk

← برای حمایت از این اثر حتما دکمه ی لایک به شکل قلب رو ( زیر ویدئو ) بزنید.

<-CommentGAvator->
هردمبيل در تاریخ : 1392/5/16/3 - - گفته است :
در ميكده دوش زاهدي ديدم مست
تسبيح به گردن و صراحي در دست
گفتم ز چه در ميكده جا كردي؟گفت:
از ميكده هم به سوي حق راهي هست
(شيخ بهايي)
اگر فرصت كرديد يه سري به هردمبيل بزنيد. يا علي


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');