اس ام اس های عاشقانه فوق العاده زیبا 2015


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبانه و آدرس gharibane.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.متشکرم.






به نظرتون تو کدوم یکی از کشور های ذکر شده دموکراسی هست؟

بــــــی خیالمــــــ نشــــــو …!

حتــــــی اگــــــر مُــــــرده باشــــــم …

شایــــــد زنــــــده امــــــ کنــــــد نفــــــس مهــــــربــــــان تــــــو …

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

خار گل رزی را کندم و در یکی از گلبرگهایش فرو کردم تا گل رزی که نماد عشق است نیز درد خیانت را بفهمد.
روز بعد دیدم آن گلبرگ نیست و به جایش خاری درامده.فهمیدم دلی که شکست را باید ازجا
کند و خار کاشت.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

آدم باید یه ” تو ” داشته باشه …
که هر وقت از همه چی خسته و ناامید بود
بهش بگه :
مهم اینه که تو هستی ، بی خیالِ دنیا …!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

به من بگوکه مرا از دهان شیر بگیر….
به من بگو برو در دهان شیر بمیر….
بگو برو جگر کوه قاف را بشکاف….
ستاره ها را از آسمان بیار به زیر….
تورا به هر چه توگویی به دوستی سوگند…‌
هرآنچه خواهی از من بخواه..صبر نخواه….

که صبر راه درازیست به مرگ پیوسته…..

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

هر شب شمــاره ات را می گیــرم…
و با کسی که تو نیستی حرف می زنم…
می خندم…
گریه می کنم…
فریاد می کشم…
هر شب . . .
صدا از صدایش در نمی آید !

می دانی؟
زن ها
رسم عجیبی دارند!
همین که فراموششان کنی…
با کسی که تــــــو نیستی

درد دل می کنند !!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

میدانم تولدت نیست اماخوشحالم که متولدشدی تابهانه ی نفس کشیدنم باشی

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

هیچ حسادتی زیبا نیست جز حسادت یک زن برای مالکیت همسرش
مخصوصا وقتی چشای آقاش داره میچرخه…

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

به خیالت نمیفهمم یواشکی مرا در خاطرت مرور میکنی؟!

کاش تو انقدر مغرور نبودی..!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

حرفی نگفتم از عشق

یادی نکردم از درد

اما همیشه بااشک رسواست

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

کاش باران بگیرد …
کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند …
و من همه ی دلتنگیهایم را رویش “ها” کنم …
و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم …
و خلاص …

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

روزی میــرسد …
بـــی هیــــچ خَبـــَـــری …

بــآ کولـــــه بــــآر تَنهـــآییـَم …
دَر جـــآده هــآی بـی انتهــــآی ایـن دنیــآی عَجیـــــب …

رآه خــــوآهم افتـــــآد …
مَـــن کـــه غَریبـــــم …

چـــه فَــــرقی دآرد کجـــــآی ایـــن دنیــــــآ بـآشــــم …
همــه جــــآی جهــــآن تنهـــــآیی بــــآ مَـــن است…

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

تقصیر از من است …
آن زمان که گفتی …

قول بده همیشه کنارم بمانی …

یادم رفت بپرسم …
کنار خودت یا خاطره هایت؟؟؟!!…

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

معجزه‌ها با باد رفته‌اند …
و چشمانی که چشم مرا گرفت …
همیشه در حاشیه‌ی آینه جا ماند …
و پشت پنجره چقدر نیامد …
آنکه قرار بود …

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

نم کشیده ام بر دیوار اتاق…
بس که لحظه های دور بودنت را ،
قطره هایی از باران دلتنگی باریده ام روی آن به یادگار …

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

خیالت راحــتـــــ . . .

شکسـ ــــته ها نفرین هم بکـ ــنند ،
گیرا نیسـ ــت …!

نـــفرین ،
ته ِ دل می خـ ــواهد

دلِ شکسـ ــته هـ ـــم که دیگر
ســــر و ته ندارد . . .

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

بس کن سآعتــــ …

دیگــــــر خستـه شده ام ….
آرهـ مَن کم آورده ام ….

خودمــ میدآنمــ کهـ نیستـــ …
اینقدر بآ بودنتـــ نبودنشــ رآ به رُخـــَم نکشـــ !

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

من مانده ام …
و انبوهی از اندوه …
و تو بهانه ی چشمانم کمی آرام تر از دیدگانم جدا شو . . .

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

می خواهی بروی ؟!

پس بی بهانه برو !
بیدار نکن خاطره های خواب آلوده را …

محبت ساختگیـت، عشق دروغینت و چشمان پر فریبت،
روزی گرفتارت خواهند ساخت …

فقط بیا در خزان خواسته هایم کمی قدم بزن
دلم برای راه رفتنت تنگ شده است…!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

تو راحــت بخوابـــ…
من مشق گریه هایم هنـــوز مانـده…

بگذار برود…
همسفر ” راه ” من که نشد…

دربدر ” آه ” من که می شود…

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

1تای من . 2وستت دارم 3 تاره ی شبهای من 4ره ی دردای من 5جه ی افتاب من 6شه ی عمرم 7 8 بار می گم 9کرتم 10مت گرم

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

گفتی ببین!
امشب ماه کامل است
و من دیدم
تو کامل تر بودی
ماه تر

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ﺧﺪﺍﯾـــــــﺎ
ﺍﻫـــــــﻞ ﻣﻌﺎﻣﻠـــــﻪ ﻫﺴﺘﯽ؟
ﻣﻦ ﺟﻬﻨـــــــﻤﺖ ﺭﺍﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺯﻧﺪﮔـــــــﯿﻢ
ﻋﻮﺽ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﺗﻮﮐــــﻪ ﺯﻧﺪﮔــــــﯽ ﻣﺮﺍ ﺩﯾﺪﻩ ﺍﯼ ..
ﺿﺮﺭ ﻧﻤﯿﮑــــــــــﻨﯽ

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

رفیق من با شادی هات کاری ندارم اون موقع همه کنارتن.ولی غم داشتی بیا نصف نصف..

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

کم کم عادت میکنی…
.
.
.
.
.
به هیچکی عادت نکنی…!!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

وقتی ♥بــر داری
بــایـــــد از بقیه ♥ برداری

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

من به جز آبی نگاهت
آسمانی نمی شناسم
تا تو سرگرم روزگاری
از نفس بی تو
می هراسم …

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

دست رو دلم نذار نمیبینی داغونه…
آخه رابطمون شده مثه دوتا دیوونه…
دیگه رفتنه هر دوتاییمون آسونه…

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

کـــاش یکیــــ پیـــدا می شــــد

که وقتــــی می دیــــد گلــــوتـــــ ، ابـــــر داره و چشـمـاتـــــ بــــارون ، جـــای اینکـــه بپــرســـه : چـــته ؟ چـــی شــده ؟ چـــرا ؟
بغــــلتـــــ کنــــه و بگـــــه : گـریـــه کــــن … !




:: بازدید از این مطلب : 7696
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رضا قربانی
ت : جمعه 12 دی 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');