اس ام اس های عاشقانه جدید 2015


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبانه و آدرس gharibane.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.متشکرم.






به نظرتون تو کدوم یکی از کشور های ذکر شده دموکراسی هست؟

آنقدر خيالاتي شده ام كه حتي براي بــوسـيــدنـت
نيازي به لــبــهــاي تـــــــو نيست….

————- ❤ ————-

می شود بغلم کنی ؟
می خواهم نفسم از جای گرم بلند شود

————- ❤ ————-

هَمیشـــــه دَر خیــــــالِ مَــن
زِ شُعلـــــه گَــرمـ تَـر تـویـــی
چِـــ گـَـرم دوستـــــ دارَمَتــــ . . .

————- ❤ ————-

دلــــم تـنــــــگ اســت . . . !
امـا هنــــوز، تـــــــو در آن
جـا مـیــشـــوی . . .
چـقــــــــدر ابـعـاد بـودنـت عـجـیــــب اسـت . . . !!

————- ❤ ————-

با تو الفبای عشق را آموختم
ندای قلب عاشقم را به گوش همه رساندم
با تو به کلبه ی عشقمان بالیدم
و تو همه ی گمشده ام شدی
حال که اینچنین شیفته ات شده ام بمان تا آرامش را با تو بیابم

————- ❤ ————-

همه ی حواسم را جمع میکنم
تا خیالت را کم کنم
اما تمامِ یادت در من ضرب می شود
و من تقسیم می شوم در تو

————- ❤ ————-

تو که گفتی:
نقاش نیستی
پس چرا به تو فکر می کنم،
دنیایم
رنگـــــــــی می شود



:: بازدید از این مطلب : 7530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رضا قربانی
ت : شنبه 20 دی 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
آریا در تاریخ : 1393/10/21/7 - - گفته است :
سلام آقا رضا.
ممنون. شما هم لینک شدید.

بازم میام. فعلا.
پاسخ:ممنون داداشم.قدمت روی چشم.

<-CommentGAvator->
اس ام اس کده | پيامک ، فال در تاریخ : 1393/10/20/6 - - گفته است :
سلام.
جالب بود، مرسي

درخواست تبادل لينک دارم

اگه موافق بوديد لينکم کنيد خبر بديد تا منم لينکتون کنم.

اس ام اس کده | پيامک ، فال
http://www.smskade.ir


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');