تکیه بر دیوار کردم خاک بر پشتم نشست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبانه و آدرس gharibane.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.متشکرم.






به نظرتون تو کدوم یکی از کشور های ذکر شده دموکراسی هست؟


 

 

تکیه بر دیوار کردم خاک بر پشتم نشست.
   دوستی با هرکه کردم قلبم شکست.
 


سلام دوستای گلم خوبید؟
بدجور گیج و منگ شدم خیلی وقتها ارزو میکنم کاش چشم بصیرت داشتم و چهره حقیقی
ادما رو میدیدم کاش کاش ای کاش.راستی شما نمیدونید چه کاری باید انجام بدم تا به این
نیرو دست پیدا کنم.اخه من خیلی ساده هستم و خیلی سواری ازم گرفتن این ادمای زرنگ
هر کی از راه میرسه سو استفاده میکنه از سادگی من و میره مثل یه تیکه گوشت بی روح و
بی جون دارم میشم قلبی که دیگه نمونده از بس شکوندنش یکی همین دختره گفت برادر
ندارم من شدم برادرش باور کنید بدی نکردم. واسش کادو گرفتم فرستادم هر وقت شارژ نداشت
براش میخریدم و میفرستادم باهاش گریه میکردم و میخندیدم به حرفهاش گوش میدادم سعی
میکردم شادش کنم اره بهتر از یه برادر حقیقی بودم براش اما اون منو واقعا برادر خودش
نمی دونست بد کرد جواب خوبی رو با بدی داد شما قضاوت کنید.شده بود یه دختر اوازه خون
که واسش فرقی نمیکرد واسه کی میخونه با همه هست اما با کسی نیست فقط به فکر
خودش و منافع خودشه بالای ۱۰ نفر اقا شمارشو دارن و با هم صحبت میکنن بالای ۱۰۰ نفر اقا
تو ادد لیستش هستن حالا یه چیزایی هم هست که روم نمیشه بگم واقعا شما قضاوت کنید
بدجوری بغض کردم بدجوری دلم شکسته خیلی نا امیدم تورو خدا با احساسات کسی بازی
نکنید دل کسی رو نشکنید ادمارو فدای خواسته های پوچ و بی اساس خودتون نکنید فردا روزی
باید جواب گو باشید کسی رو که نمی خواهید باهاش زیاد بمونید وابسته به خودتون نکنید
بعد از اون همه خوبی این جواب منه که واسه یکی نوشه سلام سارنگ جونم خوبی؟ اخه
به من می گفت با کسی نیست اما میبینم دوستش راست میگفت که گربه صفته اخرش هم
دلیل رفتنشو نفهمیدم شما به من میگید چرا رفت؟ادمی بود که حتی تو پارک هم اواز می خوند
شما بگید کدوم کارشو می پسندید؟بد جوری داغونم ای دی شو میزارم اینجا اگه روزی بهش
بر خوردید گول گریه کردنش و زبون چرم و نرمشو نخورید چون دوست ندارم شما رو هم به
بازی بگیره خدا رو شاهد میگیرم که همه این حرفام عین حقیقته. به اسم دیبا معروفه اما
اسمش سودابه هستش ساکن بوشهر راستی همه بوشهری ها همین طوری هستن؟
این ای یاهوو : pahlavy_iran  ایشالا که به پستش نخورید.
واگزارش کردم به خدا.





:: بازدید از این مطلب : 2104
|
امتیاز مطلب : 150
|
تعداد امتیازدهندگان : 46
|
مجموع امتیاز : 46
ن : رضا قربانی
ت : یک شنبه 3 بهمن 1389
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
fati در تاریخ : 1389/11/8/5 - - گفته است :
آن كسي راكه تو مي جويي
كي خيال تو به سردارد؟
بس كن اين ناله وزاري را
بس كن اوياردگردارد
"ديگه خودداني...؟"


<-CommentGAvator->
راستین در تاریخ : 1389/11/7/4 - - گفته است :
از این کثافت ها زیاده داداش رضا ولش کن ارزش نداره.ناراحت نشی گفتم داداش.مواظب خودت باش

<-CommentGAvator->
fati در تاریخ : 1389/11/3/0 - - گفته است :
((دل معبدفرشتگان است ،به شيطان اجازه اش ندهيم.))سرنوشت ننوشت گرنوشت بدنوشت،ولي باوركن نمي توان سرنوشت را ازسر نوشت.

<-CommentGAvator->
mina در تاریخ : 1389/11/3/0 - - گفته است :
khoda lanatesh kone be haghe in rozaye aziz

<-CommentGAvator->
رضا در تاریخ : 1389/11/3/0 - - گفته است :
تکیه بر دیوار کردم خاک بر پشتم نشست.
دوستی باهرکه کردم شیشه ی قلبم شکست.



(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');