زیر بارون


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبانه و آدرس gharibane.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.متشکرم.






به نظرتون تو کدوم یکی از کشور های ذکر شده دموکراسی هست؟

زیر بارون، صدای قلبم رُ گوش کردم..

زیر بارون، با صدای بلند اسمت رُ فریاد کردم...

زیر بارون، فهمیدم که تا حالا چه قدر اشتباه، زندگی کردم...

زیر بارون، با شنیدن طنین گیتار پسرک، خدا رُ طلب کردم...

زیر بارون، جای خالیه وجود  گرمت رُ با تموم وجود، حس کردم...

زیر بارون،اشک های لحظه خداحافظی رُ تو ذهنم، تداعی کردم...

زیر بارون، این دنیای بی وفا رُ تا دلت بخواد، نفرین کردم...

زیر بارون، از عشقی که تو قلبم حک کردی، یادی کردم...

زیر بارون، به پشت سرم نگاه کردم و17 سال زندگی رُ باور کردم...

زیر بارون، به تموم بهونه هامون تبسم تلخی کردم...

زیر بارون، به حکمت خدااز ته دل شک کردم...

زیر بارون به فرار ثانیه ها ا عتقاد پیدا کردم...

زیر بارون به معنی وا قعی زیستن اندیشه کردم...

زیر بارون شعار:« آینده ای روشن» رُ مسخره کردم...

زیر بارون، نمی دونی که، چه قدر خودم رُ سرزنش کردم...

زیر بارون، یه عالمه اشک، با قطره های بارون قسمت کردم..

زیر بارون برای هیچ یک از سؤالام جوابی پیدا نکردم...

 




:: بازدید از این مطلب : 1382
|
امتیاز مطلب : 253
|
تعداد امتیازدهندگان : 84
|
مجموع امتیاز : 84
ن : رضا قربانی
ت : جمعه 8 بهمن 1389
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
mehrzad.elhami در تاریخ : 1389/11/15/5 - - گفته است :
سلام دوست خوبم وبلاگت بسیار زیباست. واقعا قشنگه مطلب جدید بزار تا بهت سر بزم ونظر بدم چندتا مطلب جدید گذاشتم خواستی یه سری بزن


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');