مرز دور از دلتنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبانه و آدرس gharibane.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.متشکرم.






به نظرتون تو کدوم یکی از کشور های ذکر شده دموکراسی هست؟



 

 

 

 

خلوتی ساکت وسرد در اتاقم

 

 

 

 

 

 

سجاده ام پرازتشبیح ودعا

 

 

 

 

 

 

این همه مشتاق شدم؟درشگفتم با خود...که چرا خاک شدم؟با من چه کردی؟

 

 

تو چرا سنگ شدي؟ من چرا اين همه دلتنگ شدم؟من چه کردم باتو؟

 

 

که رهایم کردی؟

 

 

بایست تو بمان با قلبت،تو بمان بامن،اما من میروم شهربه شهر

 

 

ميكنم از سر هر كويی گذر

 

 

 

 

روز و شب ميگردم، تا بيابم او را

 

 

او همان گمشده پاك من است

 

 

او همان مرهم دستان من است

 

 

اگر تو سرد شدي، مهر او گرمتر از خورشيد است

 

 

تو اگر با دل من قهر شدي، مهر او تا به ابد جاويد است

 

 

بایست تو بمان با قلبت،تو بمان اما من...

 

 

با همان قلب ترك خورده و آن عشق نجيب، باز خواهم آمد از همان شهر غريب

 

 

و تو را خواهم ديد كه در اندوه همين حادثه پر پر شده ايي

 

 

روز ويراني تو روز ميلاد من است

 

 

و تو آنروز پشيمانتر از امروز مني

 

 

تا بهاري ديگر لحظه ها میگذرند.

 

 

و تو هم ميگذري

 

 

مثل يك بيگانه، يك حادثه، يك سايه

 

 

نقش يك خاطره است و فقط آنچه بجا ميماند،

 

 

تلخ ترین حادثه قصه

 

كه براي منه ساده، منه بي انديشه،می ماند...





:: بازدید از این مطلب : 1417
|
امتیاز مطلب : 162
|
تعداد امتیازدهندگان : 38
|
مجموع امتیاز : 38
ن : رضا قربانی
ت : چهار شنبه 4 اسفند 1389
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
mehdi در تاریخ : 1392/2/8/0 - - گفته است :
سلام آقا رضا خوبین؟ ممنون بابت لینک شما هم که تو پیوند های وبلاگ لینک شده بودین!!

<-CommentGAvator->
غریبه آشنا در تاریخ : 1391/2/2/6 - - گفته است :
سلام.نمیدونم چی بگم؟آخرمعرفت...

<-CommentGAvator->
غریبه آشنا در تاریخ : 1391/2/2/6 - - گفته است :
سلام.نمیدونم چی بگم؟آخرمعرفت...

<-CommentGAvator->
افسانه در تاریخ : 1389/12/4/3 - - گفته است :
سلام همسایه قدیمی خوبی؟

خیلی وقت بود وبت باز نمیشد

چه مطلبای قشنگی گذاشتی


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');